Politica de livrare, anulare și retur
Livrarea se face în condiții sigure și conforme de către echipa Menu Timișoara, pe traseul prestabilit și în datele de livrare comunicate pe site.
Transportul este gratuit, livrarea se efectuează a doua zi la fiecare produs, doar în Timișoara și zona metropolitană. Comanda minimă este de 100 de lei.
Livrarea se face direct de către firma noastră.
Clientul poate refuza comanda în următoarele situații:
1. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC MENU TIMISOARA SRL
2. Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC MENU TIMISOARA SRL